Wim Kaufmann

Ik had jaren geleden al eens geprobeerd om De Oude Zondagschool te boeken, dat is toen niet gelukt, was al gereserveerd. En dat kan ik na een lang weekend in de School goed begrijpen. Afgelopen weekend dus wel met vrienden en hun 16 weken oude puppy in de School en daarbuiten doorgebracht, wat een genot.
Het weer was maar zeer matig, na een wandeling kletsnat thuis gekomen, de warmtepomp had voor een heerlijk warm huis en douche gezorgd, wat een mooi concept! We komen graag nog eens terug!

nov.

Ellen en Marc

Wat een prachtig huis in een prachtige omgeving, in oude stijl ingericht maar wel met alle moderne luxe.
We kregen een warm welkom door Simone met koffie en wat lekkers. Ook een flesje wijn met wat te knabbelen ontbraken niet. Zelfs de hond werd niet vergeten met koekjes. Huis is goed geïsoleerd waardoor je totaal geen last hebt van het verkeer, heerlijke douche en prima bedden Verder een heerlijke week gehad, lekker gefietst door de omgeving. We komen zeker een keer terug!

okt.

Maria

We hebben genoten zoals al zovelen hebben geschreven van een knus, mooi, gezellig huisje. Bij binnenkomst voelde je er al thuis. Alles was er aanwezig zelfs aan een wijntje en iets te knabbelen was aan gedacht. Fietsen die er stonden zouden wel vernieuwd mogen worden, en het was jammer wij met 3 stellen niet ieder een slaapkamer hadden.

sep.

Dick Kruiswijk

Jammer genoeg konden we maar kort van de Oude Zondagschool genieten, omdat onze hond erg ziek werd en we al na een paar dagen naar huis moesten. We hebben ons heel welkom gevoeld door de hartelijke ontvangst. En ondanks de extreme warmte bleef het aangenaam en hebben we veel buiten gezeten in de schaduw van het bos, genietend van de vogeltjes die kwamen drinken of snoepen. Goede reden om terug te komen.

jul.

Annemarie

Heerlijke plek voor een paar dagen vakantie! Prachtig huisje, met smaak ingericht en schoon. Fijne bedden en complete huisraad. 's Avonds was het wel fris in huis en was een dekentje op de bank prettig.
Het bos rondom het huisje is ideaal voor (kleine) kinderen.

Wouter en Teuntje

We hebben een onwijs fijne week gehad. Wat een sfeervol huis, erg smaakvol en huiselijk. Ook het bos als achtertuin is fantastisch. Bovendien is het een goede uitvalsbasis: genoeg te doen in de buurt!

Tessa

We hebben met onze kleuter en dreumes de midweek rond Koningsdag doorgebracht in de Oude Zondagschool. Wat hebben we genoten van de ruimte, de vogels, het prachtige uitzicht en het gezellige huisje. Helaas was het weer niet zo goed, maar de kinderen hebben gelukkig nog wel kunnen spelen in het bos (vooral de schommelband was erg populair) en met de grote doos duplo. We hebben een heerlijke vakantie gehad en hopen zeker nog een keer terug te komen

Liesbeth en Theo

Bij binnenkomst werden we al helemaal blij toen we het uitzicht op het bos en de velden zagen. De vogels die af en aan vlogen waren heerlijk om te kunnen bekijken van achter het raam met een kop koffie. Wat ons ook echt aansprak is de duurzaamheid van deze prachtige plek. Heel inspirerend!
Heerlijke bedden, fijne omgeving, rust en ruimte! Wat wil een mens nog meer…. Kortom, we hebben genoten!

Theo en Janneke Obbink

Een gastvrij ontvangst waar al koffie/thee kan worden klaargemaakt uit de huisvoorraad voordat je alles uitpakt. Een compleet zeer schoon ingericht eco huisje, met historie, waar niets ontbreekt en zeer goed geïsoleerd. Weinig of geen last van de weg die er dichtbij langs gaat. Genoten van de vogels en met name van de spechten maar ook de reeën in de achtertuin niet te vergeten. Van hieruit mooie fietstochten gemaakt. Al met al een aanrader.

Ronald

Heerlijk comfortabel huis, het ontbrak ons aan niets en de hond mocht ook mee!

Karin Houdijk

Wat een geweldig huis is dit! In alle opzichten een feestje: de welkomstverrassingen bij binnenkomst, de combinatie van vintage en modern comfort, het vogelrijke privé bos, de heerlijke bedden, de stilte, de bijzonder goed geoutilleerde keuken, ... Ik kan nog wel even doorgaan. Wij boften niet erg met het weer zodat we de mooie omgeving minder goed hebben kunnen verkennen. Maar de zondagschool is dusdanig comfortabel dat zelfs dat niet al te erg is. Bedankt Sandra en Jeroen!

Jurrian

Heel fijne locatie met een 4 jarige zoon; rustig puzzelen in huis en lekker ravotten in het privé bos. Goede communicatie, mooi gerestaureerd huis en geweldige zonsop - en ondergangen.

NIEUWE VERHALEN

Velen in Aalten en omgeving hebben warme herinneringen aan de zondagschool in Lintelo. Wij vinden het prachtig dat er nu veel mooie nieuwe herinneringen en verhalen bijkomen.

Wat is of wordt jouw verhaal?

VERHALEN VAN GASTEN