FAQ ∾ BOORDEVOL

PRAKTISCHE INFORMATIE

Tessa

Wat hebben we genoten van de ruimte, de vogels, het prachtige uitzicht en het gezellige huisje. De schommelband in het bos was erg populair bij onze kinderen. We hopen nog een keer terug te komen.

28 april 2023 om 15:56:00

Liesbeth en Theo

Bij binnenkomst werden we al helemaal blij toen we het uitzicht op het bos en de velden zagen. Wat ons ook echt aansprak is de duurzaamheid van deze prachtige plek. Heel inspirerend!

28 april 2023 om 10:43:00

Jurrian

Heel fijne locatie met een 4 jarige zoon; rustig puzzelen in huis en lekker ravotten in het privé bos. Goede communicatie, mooi gerestaureerd huis en geweldige zonsop - en ondergangen.

5 maart 2023 om 19:41:00

GESCHIE​DENIS

Ruim zeventig jaar lang ging de jeugd uit het buurtschap Lintelo op zondag naar De Oude Zondagschool. Na heeft tijdelijk een gezin hier gewoond.

Lees meer over de geschiedenis