INSPIREREN

Sandra en Jeroen willen met ECO logies inspireren en verleiden om duurzaam te overnachten in eigen land. "We vertellen het positieve verhaal van wat er nu al mogelijk is, duurzaamheid en plezier maken gaan prima samen,” Lees over gastvrijheid, inspiratie en ervaringen van Sandra en Jeroen in onze blog (leestijd 7 minuten).

OVER ONS

Tien jaar geleden hebben we van een oud zondagschooltje een luxe vakantiewoning gemaakt. In 2016 zijn we in de Achterhoek gaan wonen en hebben we ons jaren ’50 boerderijtje energieneutraal gemaakt. Toen hadden we de smaak te pakken en zijn we ECO logies begonnen. Nu gaan we aan een eeuwenoud zandpad Paviljoen Esch bouwen.

VOLG PAVILJOEN ESCH &

De OUDE ZONDAGSCHOOL

• WIX FB icon groen
  • WIX Insta icon groen

PAVILJOEN ESCH

We hebben nieuwe plannen! Aan een eeuwenoud zandpad gaan we in de komende jaren een bijzonder en luxe eco vakantiehuis bouwen. De Koningsweg is een voor Aaltenaren zeer bekende plek waar veel gewandeld en gefietst wordt. Een plek met super veel ruimte om huis, in het prachtige Nationaal Landschap, maar je bent ook zo op de gezellige Markt in Aalten.

Lees ons blog

PAVILJOEN ESCH

een eco huis op een weelderige es aan een oud zandpad

SANDRA EN JEROEN