comfortabel en

overnachten op

mooie plekjes

ONLINE

De Oude Zondagschool is op veel plekken online te vinden. Van reiswebsites zoals  Erfgoed Logies en Bijzonder Plekje, online magazines zoals Flow en Elle, bloggers en influencers zoals August & July en Instagram Bloggers tot websites over duurzaamheid zoals Voor de wereld van morgen.

VOLOP IN DE MEDIA

duurzaam en

energieneutraal

overnachten op

mooie plekjes

INSPIRATIE​BLOG

Hoe is De Oude Zondagschool duurzaam verbouwd? Lees over gastvrijheid, inspiratie en ervaringen van Sandra en Jeroen in onze blog (leestijd 7 minuten).

​SFEER VERSLAG AUGUST & JULY

In 2017 is blogster Sigrid van August & July op bezoek geweest.  Proef de sfeer van De Oude Zondagschool, de Achterhoek en het Duitse zwembad Bahia in haar video.

KRANT & MAGAZINE

Ook op papier wordt er regelmatig over De Oude Zondagschool geschreven. Van landelijk zoals Financieel Dagblad, Veronica Magazine en Zin Magazine, tot het eerste artikel over onze plannen in Het Achterhoeks Nieuws.

OMROEP GELDERLAND

In 2017 zijn Arianne en Bas van Omroep Gelderland een nachtje langs geweest. Voor het programma 'Groeten uit Gelderland' reizen ze kris kras door de provincie op zoek naar bijzondere plekken. Sandra vertelt over de geschiedenis, Bas ziet 's ochtends vroeg een ree en geniet van een uitgebreid ontbijt.

Oda van Cranenburgh

We hebben heel erg genoten en we voelden ons meteen thuis tussen de vintage meubels. De doos met duplo en de zelfgemaakte hut in het privé bos zorgden voor uren speelplezier! We komen graag terug.

Heidi en Bruno

Wij hebben genoten van de sfeer en de rust van de oude zondagschool. Op loopafstand is een klein bos, waar we 10 reetjes hebben gezien. De keuken prima is uitgerust. We grepen nooit mis!

Arno en Danielle

We hebben een heerlijk weekend gehad in de Oude Zondagschool. Erg sfeervol en bijzonder fijne locatie met het bos. We komen graag weer eens terug ook omdat er genoeg te zien en te doen is in de omgeving.