Dewy

Wij hebben genoten van alle rust in dit mooie authentieke huisje tussen de weilanden. Het privé bos als achtertuin was heel fijn voor onze hond!

sep.

Jolanda

Het weer varieerde van 21 tot 33 gr, maar dat is met een privebosje en een terras onder de bomen heel goed vol te houden. En het huis lekker koel. Kortom een huis met alles erop en eraan.

jun.

Ingrid Cornelis

Wat een fantastische midweek hebben wij beleefd! 33 graden buiten, maar heerlijk in de schaduw. Binnen ontbreekt het ook aan niets! Heerlijk sober maar toch heerlijk luxe (keuken, badkamer). Aanrader.

jun.

OVER OUDE ELEMENTEN

Na drie jaar voorbereiding zijn we in 2012 begonnen met het strippen van de oude zondagschool. Dit voelde als een cadeautje uitpakken waar langzamerhand steeds meer oude elementen te voorschijn kwamen.

Twee en half jaar later in juni 2014 hebben we de eerste gasten ontvangen in de 'nieuwe' oude zondagschool. Een transformatie waar we met veel plezier aan terugdenken.

Lees hier over de recente verduurzaming

IN DE MEDIA

De Oude Zondagschool inspireert en is in de afgelopen jaren op veel websites, magazines, kranten en zelfs tv-programma terug te vinden. Stuk voor stuk leuke artikelen, video's en vermeldingen. Daar zijn we trots op!

Lees hier meer

✦ erfgoed met een ziel  ✦ duurzaam   privé bos